Najnowsza kampania LEGO pod hasłem „Rebuild The World” zachęca nie tylko dzieci, ale nas dorosłych również do rozwijania kreatywności. LEGO uważa, że każde dziecko rodzi się z niesamowitymi możliwościami kreatywnego rozwiązywania problemów, ale to my musimy dbać o to, żeby ta umiejetność towarzyszyła mu przez całe życie.
Kreatywność rządzi!
Pobudzanie kreatywności jest w dzisiejszych czasach ważniejsze niż kiedykolwiek wcześniej. Raport Światowego Forum Ekonomicznego na temat przyszłości zatrudnienia umieszcza kreatywne rozwiązywanie problemów wśród trzech najważniejszych umiejętności, których od 2020 roku będzie oczekiwał rynek pracy. Twórcze zabawy pomagają dzieciom uczyć się jak być innowacyjnym, jak rozwiązywać problemy i myśleć krytycznie, a więc zdolności niezwykle przydatnych w dorosłym życiu.
Dzieci na całym świecie mogą uczestniczyć w kampanii Rebuild The World, dzieląc się swoimi pomysłami i konstrukcjami w aplikacji LEGO Life lub odwiedzając stronę: www.lego.com/rebuild-the-world-challenge.
LEGO poprzez kampanię „Rebuild The World” chce inspirować dzieci, by uwolniły swoją kreatywność, dołączyły do wyzwania Rebuild The World, budowały i przebudowywały świat nieograniczonych możliwości.