Marka edukacyjnych zabawek dla dzieci Carotina przygotowała unikatowy produkt niedostępny w sprzedaży i… postanowiła go ukryć. Kilkaset sztuk będzie można za darmo odebrać na terenie całej Polski. To wszystko w ramach ogólnopolskiej akcji z setką twórców internetowych.
Firma zaprasza dzieci na wielkanocne poszukiwania
Dante we współpracy z Rokmates realizuje wyjątkową kampanię świąteczną dla Carotiny. Kilkaset sztuk edukacyjnej zabawki tej marki zostanie ukrytych w różnych miejscach w Polsce. Do akcji zaangażowano 100 twórców internetowych – głównie parentingowych i lifestyle’owych. W dniu 12 kwietnia zaproszą oni swoje społeczności do wspólnej zabawy w poszukiwanie prezentów. Wśród zaangażowanych influencerów znaleźli się m.in. mom_baby_mouse_, mama.wybiera czy mama_jonka.jeremiego.
Edukacyjne zestawy w nietypowej formie
Wykorzystany do akcji produkt nie jest dostępny w regularnej sprzedaży – można go zdobyć jedynie w ramach akcji. Składa się na niego gra edukacyjna, a także ulotka z kodem QR, kierującym do polskojęzycznej bajki Carotina na YouTubie oraz strony WWW z szerszą ofertą marki. Dodatkowe egzemplarze trafią również do wybranych sal zabaw i przedszkoli. Za realizację kampanii od strony współpracy z twórcami internetowymi odpowiadają agencja influencer marketingu Rokmates oraz firma Dante.
– Co roku szukamy nowych możliwości dla promocji Carotiny. W tym roku zdecydowaliśmy się na taką formę aktywacji, ponieważ daje nam to wyjątkową możliwość dotarcia bezpośrednio do osób, które korzystają na co dzień z produktów Carotiny lub mogą być nimi zainteresowane. Wierzymy, że dzięki możliwości przetestowania unikatowego produktu, rodzice będą chętni sprawdzić inne, dostępne w sklepach z zabawkami lub w internecie – mówi Maciej Klebański, kierownik działu marketingu w Dante.
Wartość edukacyjna w centrum kampanii
Carotina to wyjątkowa edukacyjna bohaterka gier Lisciani, która rośnie razem z dzieckiem. W portfolio tej marki są zestawy dedykowane młodszym, jak i starszym dzieciom, które łatwo można dopasować do ich momentu rozwojowego i rozwijanych kompetencji. Przygody Carotiny i jej przyjaciół można oglądać również w polskojęzycznej bajce, która jest dostępna na YouTubie.