reklama
Forum BabyBoom

Dzień dobry...

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

  • Każda z nas wita styczeń z nadzieją i oczekiwaniem. Myślimy o tym, co możemy osiągnąć, co chcemy zmienić, kogo kochamy i za kogo jesteśmy wdzięczne. Ale niektóre z nas mają tylko jedno pragnienie – przetrwać, by nadal być przy swoich bliskich, by nadal być mamą, partnerką, przyjaciółką. Taką osobą jest Iwona. Iwona codziennie walczy o swoje życie. Każda chwila ma dla niej ogromne znaczenie, bo wie, że jej dzieci patrzą na nią z nadzieją, że mama zostanie z nimi. Każda złotówka, każde udostępnienie, każdy gest wsparcia przybliża ją do zwycięstwa. Wejdź na stronę zbiórki, przekaż darowiznę, podziel się informacją. Niech ten Nowy Rok przyniesie szansę na życie. Razem możemy więcej. Razem możemy pomóc. Zrób, co możesz.
reklama

Staraczki WETERANKI - 2018 naszym rokiem !

anula a to Cię małż w jajco zrobił [emoji38]

Black normalne nie przejmuj się [emoji6]

Nessi oby @ szybko przyniósł hehe jak ciąży nie ma [emoji5]

hajmal ale mi sie zapewne cykl popierniczyl i nic nue wiadomo z takiej temp , jasnego przekazu nie ma o co chodzi , jak miałam w zeszłym cyklu [emoji5]

wff2krhmvaem9yip.png
Moja przyjdzie @ za 10 dni - nie czekaj chociaż tyle na mnie :D
 
reklama
Ness poważna sprawa z tym pasowaniem,weź dużo chusteczek [emoji38] ja to po pierwszych słowach na apelu juz mam szklanki w oczach a nie daj Boże repertuar przewiduje śpiewanie to koniec [emoji6]

mam pytanie do ciebie z innej beczki .... dziecie me pisze tak jak słyszy ,uczy się bardzo dobrze i pisze pięknie - jest w pierwszej trójce klasowej gdzie wychowawca pozwala juz używać pióra ... w zeszłym roku chodził na logopedie,super poprawa była no i oczywiście ćwiczyłam nim w domu ale w tym roku zmieniła nam się logopedka nie dość ze wczoraj miał dopiero pierwsze zajęcia to trwały one 15 minut po czym pansia stwierdziła że wystarczy ,powtarzał na głos za nią wyrazy i z kwitem odesłała go do świetlicy ... wpienilam się bo program u nas w szkole przewiduje godzinę lekcyjna to raz a dwa co to miało być ... czy to wystarczy ?
 
w zeszłym roku miał zajęcia z naszą wychowawczynia byłam bardzo zadowolona i on zresztą też ... zapytałam ja czy powinnam pójść z nim do poradni ale ona mówi ze on się nie nadaje bo oceny ma dobre ,ładnie pisze etc .... mexyk .... a może polecisz mi jakieś ćwiczenia czy podręcznik do kupienia który nam pomoże ....
 
Ness poważna sprawa z tym pasowaniem,weź dużo chusteczek [emoji38] ja to po pierwszych słowach na apelu juz mam szklanki w oczach a nie daj Boże repertuar przewiduje śpiewanie to koniec [emoji6]

mam pytanie do ciebie z innej beczki .... dziecie me pisze tak jak słyszy ,uczy się bardzo dobrze i pisze pięknie - jest w pierwszej trójce klasowej gdzie wychowawca pozwala juz używać pióra ... w zeszłym roku chodził na logopedie,super poprawa była no i oczywiście ćwiczyłam nim w domu ale w tym roku zmieniła nam się logopedka nie dość ze wczoraj miał dopiero pierwsze zajęcia to trwały one 15 minut po czym pansia stwierdziła że wystarczy ,powtarzał na głos za nią wyrazy i z kwitem odesłała go do świetlicy ... wpienilam się bo program u nas w szkole przewiduje godzinę lekcyjna to raz a dwa co to miało być ... czy to wystarczy ?

Pansia chyba chciała się wcześniej zmyć ...15 min to dla 3 latków i 4 latków zajęcia a nie dla uczniów.
Powinnaś z nią porozmawiać. Ciężko powiedzieć coś przez internet nie widząc dziecka, ale jeśli młody ma ładne pismo to zab. dysgrafii mu raczej nie grożą. Może mieć problem z mową bezdźwięczną.
Poczytaj: http://www.dziecirosna.pl/przedszkolak/problemy_z_mowa/mowa_bezdzwieczna_u_dzieci.html
I sprawdź czy tędy droga.
Kwiaty zapisuje kfiaty ?
 
Pansia chyba chciała się wcześniej zmyć ...15 min to dla 3 latków i 4 latków zajęcia a nie dla uczniów.
Powinnaś z nią porozmawiać. Ciężko powiedzieć coś przez internet nie widząc dziecka, ale jeśli młody ma ładne pismo to zab. dysgrafii mu raczej nie grożą. Może mieć problem z mową bezdźwięczną.
Poczytaj: http://www.dziecirosna.pl/przedszkolak/problemy_z_mowa/mowa_bezdzwieczna_u_dzieci.html
I sprawdź czy tędy droga.
Kwiaty zapisuje kfiaty ?
Dziękuję :) zaraz poczytam ... no pansia mnie zirytowala na wstępie ... oczywiście wjeżdżam z buta dziś ... albo ona podchodzi do tematu poważnie albo niech tyłka nie zawraca .... porozmawiam tez z naszą panią dziś ona tez logopedka ... może udostępni jakieś materiały albo co ,w końcu zna przypadek ...
 
Chyba pojde sobie cos kupic !! Nie moge ciagle w tej samej wychodzic,bo moze mu ani drgnie [emoji23][emoji23][emoji23]
Myslalam o czyms bialym, bo moj maz uwielbia [emoji1][emoji1]

Inviato dal mio EVA-L09 utilizzando Tapatalk
haha aparatka ... no koniecznie ...kup kup i pochwal się [emoji5] tylko z rozwagą coby nie padł w drzwiach ...bez szczęki to jeszcze można ale wiesz jak padnie to trza będzie ocucić a to już wyższa misja [emoji38] chociaż hmm ... usta usta i do przodu [emoji38]
 
Dziękuję :) zaraz poczytam ... no pansia mnie zirytowala na wstępie ... oczywiście wjeżdżam z buta dziś ... albo ona podchodzi do tematu poważnie albo niech tyłka nie zawraca .... porozmawiam tez z naszą panią dziś ona tez logopedka ... może udostępni jakieś materiały albo co ,w końcu zna przypadek ...
Najważniejsze to pokaż mu różnicowanie głosek dźwięcznych i bezdźwięcznych w parach opozycji np.
T - jest bezdźwięczne - dotknij swojej krtani przy wymowie - nie powinnaś czuć wibracji
D - jest dźwięczne - przy wymowie krtań drży

'''Jednym ze sposobów pokazania różnicy w dźwięczności głosek jest położenie dłoni dziecka na swojej szyi, w okolicach krtani i naprzemienne wypowiadanie głoski dźwięcznej oraz jej bezdźwięcznego odpowiednika.

Następnie omawiamy z dzieckiem, co czuło pod dłonią gdy mówiliśmy pierwszą głoskę, a co za drugim razem. Możemy pomóc dziecku w opisie odczuć, podpowiadając nazewnictwo (np. „coś drgało”, „szyja się trzęsła”, „coś tam było”, „coś się ruszało” – cytaty są autentyczne i pochodzą z opisów dokonywanych przez dzieci). Następnie zachęcamy, aby położyło dłoń na swojej krtani i spróbowało wypowiedzieć te same głoski (raz dźwięczną a raz bezdźwięczną). Ponownie prosimy dziecko, aby podzieliło się odczuciami – „co czujesz, jak mówisz D?”, „co czujesz, jak mówisz T?”

Naukę rozróżniania dźwięczności i bezdźwięczności głosek dobrze jest zacząć od tych, które można dowolnie przedłużać (np. ZZZZZ – SSSSS).''

Słuch fizyczny miał badany ?
 
reklama
Do góry