Witam was kochaniutkie, dzis dopiero porobilam sobie z komucikiem i przez nastepny miesiac mam spokoj za 28 dni znow mija termin aktywacji
przepraszam ze nie nadrobie ale to samo przez sie zrozumiale
;-);-);-);-)
tyle zescie naprodukowaly ze szok
dzis u nas w robocie chodzili i mowili ze beda zwalniac, w piatek maja rozdawac wypowiedzenia :-
-
-
-( znajac moje szczescie ja je dostane
ale sie dzis wkurzylam weszlam na maila a tam trzy wiadomosci z allegro, pierwsza napisal do mnie gosc ktory tak jak ja kupil aparat u tego samego goscia, w środe aparaty mialybyc wyslane a do dzis ich nie ma
druga wiadomoscia bylo to ze konto niejakiego adam opole (od niego kupilismy aparat) jest zablokowane
a trzecia wiadomoscia byl mail od samego pana adama w ktorym dowiaduje sie ze zalalo im cale biuro a ze adres byl na jednym komputerze (chodzi mi o IP) to dlatego zostalo to konto zablokowane, czego nie rozumiem
oto treść:
Szanowni Państwo,
W siedzibie firmy prowadzony jest aktualnie remont. Dziś niestety wydarzył się wypadek,
który spowodował sparaliżowanie funkcjonowania biura oraz spore straty związane z uszkodzeniem
sprzętu komputerowego i dokumentacji. Podczas remontu pękła rura ciepłownicza zalewając całe
wynajmowane przez nas piętro oraz nasze biuro na parterze.
Dodatkowo w dniu dzisiejszym nasze konto na Allegro.pl zarejestrowane na managera
Działu Sprzedaży Pana Adama Budzowskiego, zostało zablokowane ponieważ pracownicy działu
korzystali z jednego komputera (adresu IP) używając swoich kont prywatnych.
Pragnę uspokoić Państwa w kwestii związanej ze złożonymi zamówieniami. Na chwilę
obecną musimy uporać się z oszacowaniem strat oraz w dniu jutrzejszym z kwestiami związanymi
z ich usunięciem, ubezpieczeniem i przywróceniem biura do funkcjonowania.
W imieniu firmy pragnę przeprosić, iż w dniu dzisiejszym i być może jutrzejszym Państwa
telefony pozostaną bez odpowiedzi, ale wszyscy pracownicy są zaangażowani w pomoc przy
usuwaniu szkód. Odpowiemy na wszystkie maile i zapytania jak najszybciej to możliwe.
Jednocześnie pragnę zapewnić, iż w jak najkrótszym czasie prześlemy do wszystkich Państwa
informację o numerach nadania przesyłek z zeszłego tygodnia, aby mogli Państwo odebrać je nie
czekając na awiza.
Z poważaniem,
Dyrektor Handlowy
REVSALES
sama nie wiem co mam o tym mysleć
no i oczywiscie jako nasza wioska cudów od rana sniegiem sypie
no ale jeden plus przynajmniej te zarazki wymrozi