reklama
Forum BabyBoom

Dzień dobry...

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

  • Każda z nas wita styczeń z nadzieją i oczekiwaniem. Myślimy o tym, co możemy osiągnąć, co chcemy zmienić, kogo kochamy i za kogo jesteśmy wdzięczne. Ale niektóre z nas mają tylko jedno pragnienie – przetrwać, by nadal być przy swoich bliskich, by nadal być mamą, partnerką, przyjaciółką. Taką osobą jest Iwona. Iwona codziennie walczy o swoje życie. Każda chwila ma dla niej ogromne znaczenie, bo wie, że jej dzieci patrzą na nią z nadzieją, że mama zostanie z nimi. Każda złotówka, każde udostępnienie, każdy gest wsparcia przybliża ją do zwycięstwa. Wejdź na stronę zbiórki, przekaż darowiznę, podziel się informacją. Niech ten Nowy Rok przyniesie szansę na życie. Razem możemy więcej. Razem możemy pomóc. Zrób, co możesz.
reklama

zakupy / promocje / okazje

reklama
heh, odpisali z lovi. ze mamy zglosic sie do sklepu w ktorym kupilismy smoczek z dowodem zakupu i krotka notka o przyczynie reklamacji. nigdy bym nie przypuszczala ze moge kupic wadliwy smoczek, szczegolnie za taka cene. i nie mam w zwyczaju zostawiac paragonow z marketowych zakupow. uwazam ze powinni poprosic o odeslanie bezposrednio do firmy i przyslac mi nowy. niech sie wypchaja, wiecej nic od nich nie kupie.
zaraz doczytam o co chodzi z tym smokiem, ale masz rację.. nie profesjonalne podejscie... w niemczech by ci przysłali nowy łącznie z tirem gadzetów.. coś o tym wiem....
 
odpisz im grzecznie, że dziękujesz za dobrą radę (odniesienie do sklepu) i że opisałaś całą sytuację na wszystkich forach mamowych na których jesteś aktywna :-p
 
chrupcia niestety za pozno przeczytalam Twoja rade bo dopisalabym cos nt podzielenia sie opinia o firmie na forum ale wysmarowalam im to:

'Witam,
Dziękuję za odpowiedź. Przyznam szczerze, że liczyłam na możliwość odesłania wadliwego smoczka bezpośrednio do Państwa, ponieważ byl on zakupiony przy okazji dużych zakupów spożywczych w hipermarkecie i nie mam zwyczaju kolekcjonować takich paragonów, więc nie mogę liczyć na uwzględnienie reklamacji w miejscu zakupu, nigdy nie przyszłoby mi do głowy, że mogę kupić smoczek dobrej firmy który będzie uszkodzony. Wada smoczka nie może wynikać z użytkowania, gdyż jest on po prostu źle zrobiony (krzywo zamocowana gumka). Skoro firma ma do sprawy tak nieprofesjonalne podejście, jestem pewna, że nie kupię więcej produktów Lovi ze względu na obawę o bezpieczeństwo i zdrowie mojego dziecka.'
 
nataliak: teraz jak zobaczysz co odpiszą, to możesz na zakonczenie korespondencji napisać podsumowanie o zamieszczeniu info na forach dla mam z ostrzeżeniem...
a pismo im dobre napisalaś, ja bym na poczatek tez coś w tym stylu napisała...
 
Nataliak, jak napiszesz,ze już napisałaś na róznych forach to tymbardziej oleją, ale mozesz napisać cos w stylu, że CHYBA opiszesz na forach swoją sytuację, aby przestrzec inne mamy :-)

A Z innej beczki kupiłam oilatum soft 500 ml i zapłąciłam... 76 zł :szok: nie pamietam, żeby było takie drogie
 
reklama
Do góry