reklama
Forum BabyBoom

Dzień dobry...

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

reklama

Zakupy dla mam ;)

Zna się któraś z Was na takich umowach kupna-sprzedaży :confused: Bo wg mnie jeśli wysłano do mnie wadliwy sprzęt, a nie popsuł się u mnie, to nie powinno być naprawy na warunkach gwarancji, tylko wymiana sprzętu na nowy... Mam rację :confused:
Czy sprzedający nie ms obowiązku sprawdzić sprzętu przed wysyłką :confused:
 
reklama
Kasiad musisz poszperać bo mąż znalazł cos takiego na jakimś forum: "Kiedy decydujemy się na zakup jakiejś rzeczy warto jest przemyśleć to na spokojnie. Bowiem co do zasady prawo polskie (ustawa o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego) nie przewiduje możliwości dokonywania zwrotów zakupionych rzeczy albo ich wymiany na inne. Istnieją oczywiście pewne wyjątki. Dotyczy to na przykład zakupów dokonywanych przez Internet, telefon, tzw. sprzedaż na odległość albo zakupy poza lokalem przedsiębiorstwa np. na prezentacji, tzw. sprzedaż poza lokalem przedsiębiorstwa. Zgodnie z ustawą o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny można odstąpić od umowy zawartej w ten sposób bez podawania przyczyny w odpowiednim czasie."
musisz znaleźć tą ustawę i napisac do kolesia
a jak mąż cos znajdzie to ci podesle tu
 
Dzięki Rosmerta, w wolnej chwili będę to studiować.

A czy jeśli zdecyduję się jednak na wysłanie do gościa na wymianę to czy ma prawo on wymagać ode mnie ponoszenia kosztów wysyłki (z obie strony zresztą), jeśli wysłał wadliwy sprzęt, a nie popsuł się on w trakcie użytkowania :confused:
 
Dzięki Rosmerta, w wolnej chwili będę to studiować.

A czy jeśli zdecyduję się jednak na wysłanie do gościa na wymianę to czy ma prawo on wymagać ode mnie ponoszenia kosztów wysyłki (z obie strony zresztą), jeśli wysłał wadliwy sprzęt, a nie popsuł się on w trakcie użytkowania :confused:

chyba niestety tak, bo takie są warunku opisane w aukcji a ty sie na nie zgodziłas kupując sprzęt:sorry2: zreszta poczytaj tu i zdecyduj czy nadal chcesz ta kamerkę :sorry2: TECHNAXX C1 - Forum PCLab.pl

aha, a jakbys cos do kolesia wysyłała poczta jakies pismo czy cos to zawsze za potwierdzeniem odbioru, nie sam polecony.
 
chyba niestety tak, bo takie są warunku opisane w aukcji a ty sie na nie zgodziłas kupując sprzęt:sorry2:
W opisie aukcji nie ma słowa o warunkach gwaracji, tylko jest informacja, że takowa istnieje. A to, że będę musiała pokrywać koszt przesyłki w obie strony (pierwszy raz się z czymś takim spotkałam) to dowiedziałam się jak odebrałam paczkę, bo w niej była gwaracja z warunkami.

Kiedyś jak kupiłam adidasy na Allegro i przyszły uszkodzone, to pani wymieniła mi, a ponieważ nie sprawdziła butów przed wysyłką, zwróciła mi za tą przesyłkę pieniądze, także to ona opłaciła przesyłkę w obie strony.
 
Oj Kasiad, szkoda, że nie poczytałaś jakie negatywy dostaje ten sprzedawca, zanim zaczęłaś licytację. Nigdy bym u niego nic nie kupiła. Druga rzecz to cena, moim zdaniem coś za za 90 parę złotych nie może być dobrym sprzętem. Teraz tylko nieprzyjemności i nerwy. Współczuję.
 
ojej KASIAD ...ale fajnie ze inne lutowki sie znaja co i jak, mam nadzieje ze sie uda oddac ta kamere

a ja bylam u optyka i.........szkla plastiki bez oprawek wyszlifowane, Bog wie co tam jeszcze z nimi robia kosztuja 400 eurasow...wymiekam..to nie cena dla mnie...ktoras z WAs ie orientuje czy w Polsce tez jest az tak drogo?:szok::szok::szok:
 
reklama
SUSUMALI u nas 400zł to już myslę coś naprawdę fajnego znajdziesz no i oczywiscie tańsze też są.
wiesz jak to jest 1euro=1zł
 
Do góry