Hej
Sofik: Z jakiego miasta jesteś? Wcześniej nie zauważyłam nawet, że ktoś jest z Tipperary:-) A w jakim szpitalu będziesz rodzić? Ja oczywiste, że w Clonmel - tu jest duży wojewódzki szpital - tłumacząc na polski;-)
Anita.ratajczak23: nie polecam lini lotniczych Wizz Air - moi przyszli teściowie ze swoją córką spędzili całą noc w Cork w grudniu, gdyż odwołali lot! Wcześniej nie poinformowali ani telefonicznie ani mail-owo o odwołanym locie chociaż obsługa wiedziała o tym wcześniej, gdyż jak tylko rodzinka zjawiła się na lotnisku zobaczyli na tablicy opóźnienie..notabene 15godz.! Pokusiliśmy się o tani bilet (to był okres świąteczny) i niestety ich córka się rozchorowała bo w poczekalni było zimno (około północy otworzono wszystkie drzwi w celu wietrzenia
![szok :szok: :szok:](https://www.babyboom.pl/forum/styles/default/xenforo/smilies/square/shocked.gif)
) a wrócić do nas w nocy nie mieli czym
![Crazy :crazy: :crazy:](https://www.babyboom.pl/forum/styles/default/xenforo/smilies/square/mad.gif)
Od tej pory przy każdym opóźnieniu Ryanaira mam przed oczami tą ich noc..brrr.. Ale na szczęście ta linia jest OK - chociaż rzeczywiście z cenami to mają dziwnie..bilet za grosz albo cent a do tego opłaty lotniskowe plus bagaż i wychodzi stówka..ale i tak jest taniej niż na innych liniach.
A na Wizz Air nikt mnie już nie namówi.. Na skargę, dosyć szybko odpisali, że wypłacą ekwiwalent za opiekę, której nie dostali..ale do tej pory kasy nie ma
![Zaskoczona(y) :baffled: :baffled:](https://www.babyboom.pl/forum/styles/default/xenforo/smilies/square/baffled5wh.gif)
Poniżej wciąg z ich regulaminu - szkoda tylko, że na miejscu nie oferują tego co jest napisane.. Załoga poinformowała o opóznieniu i się zmyła..a na lotnisku w Cork nie ma ich siedziby, pani z informacji ogólnej powiedziała, że ona nic nie może poradzić a nawet nie chciała się określić co do poniższego punktu bo to nie jej firma
![Zadziwiona(y) :confused: :confused:](https://www.babyboom.pl/forum/styles/default/xenforo/smilies/square/confused.gif)
15.5 PRAWO DO OPIEKI
15.5.1 W przypadku odwołania w Ogólnych Warunkach Przewozu do niniejszego Artykułu, Pasażerowie otrzymują bezpłatnie:
(a) posiłki oraz napoje w ilościach adekwatnych do czasu oczekiwania w trakcie opóźnienia;
(b) zakwaterowanie w hotelu lub zwrot kosztów zakwaterowania w hotelu w przypadku
- gdy występuje konieczność pobytu przez jedną albo więcej nocy, lub
- gdy zachodzi konieczność dłuższego pobytu w Miejscu Wylotu niż planowany przez Pasażera;
(c) transport pomiędzy lotniskiem a miejscem zakwaterowania lub zwrot kosztów transportu pomiędzy lotniskiem a miejscem zakwaterowania określonym w pkt. 15.5.1. (b) (hotelem lub innym).
Pasażer jest uprawniony do domagania się opieki sprecyzowanej w pkt. 15.5.1 (a) jedynie podczas czasu oczekiwania w trakcie opóźnienia.
Wizz Air dokona zwrotu kosztów opieki określonych w pkt. 15.5.1. (b) i (c) Pasażerom, których lot został opóźniony lub odwołany, w rozsądnym przedziale cenowym na podstawie faktur(y) .