reklama
Forum BabyBoom

Dzień dobry...

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

reklama

Ciąża Po Poronieniu

reklama
Kochana Agi nie jestem sobie w stanie wyobrazić co teraz czujesz.Nie wiem dlaczego nas to spotyka.Dlaczego my musimy tak cierpieć.Każda z nas na swój sposób uczy się z tym żyć.Nikt nam nie odpowie na to pytanie. Kochana tak bardzo mi przykro, tak bardzo czuję się bezsilna,bo nie wiem jak ci pomóc... Chciałabym ci ulżyć,ąle nie potrafię. Potrzebujesz czasu dla siebie i swojego bólu.
Przytulam cię mocno słonko
 
Dziękuję dziewczyny
Idę sobie może uda sie zasnąć. Ile mozna sie użalać nad sobą

Dobranoc
 
Witam się i ja,
zaraz zmykam na zakupy, i a propo zakupów internetowych, chciałam Wam coś uświadomić, ale tylko tym które o tym nie wiedzą, bo pewnie w większości wiecie, a mianowicie:
większość sprzedawców i tu piję do allegro i wózków piszą że dają 12 miesięczna gwarancję na dany produkt, co jest wierutną bzdurą, jeżeli kupujecie taki produkt od allegrowicza, który te sameprodukty sprzedaje w sklepie w rodzimej miejscowości, a w więszości tak jest, to gwarancja na towar jest 24 miesięczna, a nie jak nas gorliwie zapewniają sprzedawcy 12. Wszystko za sprawą prawa unijnego, producent towaru daje 12 miesięcy gwarancji, a drugie 12 daje sklep!!! Musicie mieć dowód zakupu, najlepiej proście o fakturę na osobę fizyczną bo paragon szybko ulega wyblaknięciu i nie można go odzyskać z systemu, natomiast fakturę możemy drukować wielokrotnie!Jeżeli coś Wam się spsuje w takim wóziu, w okresie 24 mcy użytkowania, a sprzedawca mówi że okres gwarancji się skończył, wystarczy mu wysłać pisemko w którym grzecznie prosimy o rozpatrzenie waszej sprawy pozytywnie, w przeciwnym razie kierujemy sprawę do rzecznika praw konsumenta i takie samo pismo wysyłamy do takowego rzecznika w naszym mieście, przeważnie przesiadują w UM, UG i można się zgłosić do nich o poradę, której udzielą bezpłatnie. Najważniejsze jest to, że taka sprawa z góry jest przez Was wygrana w każdym sądzie!!! Pamiętajcie o swoich prawach.
 
Ostatnia edycja:
reklama
Do góry