oj nasze moderatorki ostro zabrały się do porządków, brawo!
no to ja mam małe sugestie jak robimy porządek
proponuję utworzyć wątek technicznym w którym wszyscy będziemy zgłaszali potrzeby zmian, zakładania/usuwania nowych tematów, aby nowe wątki nie były zakładane przez każdego tylko po konsultacji
proponują również stworzyć regulamin naszego forum który będzie w oddzielnym wątku bez komentarzy. moje propozycje na zawartość regulaminu:
-nie pisanie postu pod postem, zawsze można edytować swój poprzedni post
-nowe wątki są konsultowane ze wszystkimi a nawet bym się przychylała żeby to moderatorzy je tworzyli
-nowe wątki są zakładane tylko przez dziewczyny z luty 2013
-powinna być informacja o tym jak wkleić suwaczek i o tym aby był on w odpowiednim miejscu a nie wklejany każdorazowo pod postem (niektórzy tak robię, chociaż chyba nie u nas)
-myślę że ogłoszenia kupię/sprzedam powinny być usuwane, mamy założony odpowiedni wątek i na forum ogólnym też jest odpowiedni wątek
-powinno być info o forum zamkniętym, o tym kto do niego może należeć i w jaki sposób są wysylane zaproszenia
oprócz tego powinny być tam pomocne info jak wstawić zdjęcia, avatar, suwaczek (krok po kroku) oraz info jak pisać info cytując inne wypowiedzi
proponuję również główny wątek luty 2013 trochę zmienić wizualnie a mianowicie aby w pierwszej części były takie wątki jak lista lutówek, regulamin, techniczny, luty 2013 (i jakieś inne ważne watki np przyszłe zdjęcia dzieci, lista rozpakowanych) a w drugiej części oddzielonej kreską pozostałe wątki
to takie moje propozycje