EklerkaDaria
Fanka BB :)
- Dołączył(a)
- 26 Grudzień 2017
- Postów
- 1 370
Oby tobie się udało. Ja podpisywałam w Tmobile przeniesienie z Play tez z numerem i to dwóch telefonów + stacjonarny. Mi zaznaczył „ze z dniem podpisania umowy „ a powinien „z końca umowy”. Ja nie doczytałam wierząc w kompetencje pana w salonie. Byłam w plecy 800 złMusi zaznaczyć że z końcem umowy bądź okresu promocyjnego. Coś zaznaczyć musi przy przeniesieniu bo inaczej system nie puści (pracowałam w Play więc żadnej ściemy sobie wcisnąć nie dam). Ja owszem za późno złożyłam papiery o przeniesienie i miałam numer mieć przeniesiony bo 1 dodatkowym okresie promocyjnym. Ale numeru nie przenieśli. Teraz jak złożą o przeniesienie kolejny okres rozliczeniowy się zaczął więc ten miesiąc i następny na tzw wypowiedzeniu muszę zostać w Play. Czyli 2 miesiące dłużej. I wyjdzie mnie to dodatkowe 150 zł . Także tego im nie popuszczę. Ogólnie umowa podpisana z T-Mobile liczy Ci się od zawarcia z nimi umowy (numer możesz przenieść 6 miesięcy przed zakończeniem umowy), jednak na początku dostajesz numer tymczasowy , a jak poprzedni operator puści Twój numer to tymczasowy wygasa, a Twój pojawia się na karcie SIM od nowego operatora. Oni w moim przypadku nawet nie wysłali info do obecnego operatora mojego o wydanie numeru mojego aktualnego, a na umowie mam że przeniesienie tego konkretnego numeru z Play.
Ja podejrzewam że i Tobie by przeszła reklamacja, tylko jak klient się nie zna chcą wcisnąć wszystko. Żeby tylko było że to nie ich wina. Ze mną mają tego pecha że pracowałam dla jednego operatora i wiem jak to wygląda