Przykre ze spotkalo Was obcesowe zachowanie ze strony personelu Novum [emoji52] Moze to kwestia lekarza prowadzacego?
My jestesmy na poczatku drogi, dopiero w trakcie pierwszej procedury (po pierwszym transferze), ale nigdy nikt nas zle tam nie potraktowal. Czasem tylko panie z recepcji nie potrafia ogarnac tematu, ale zakladam ze w klinice nieplodnosci najwazniejsze to miec dostep do kompetentnych lekarzy [emoji5]
A co do telefonu i umawiania sie na konsultacje z lekarzem prowadzacym, nie wiem czy dobrze zrozumialam Twoja wypowiedz, ze czekaliscie 1.5h na telefon i nikt do Was nie zadzwonil? Te konsultacje w naszym przypadku (i z tego co wiem tak to w Novum funkcjonuje) polegaja na tym ze to pacjent ma dzwonic do lekarza o umowionej porze. Zazwyczaj trzeba czekac na polaczenie, moj rekord to 40 min, wynika to z faktu, ze lekarz jest w tym czasie na linii z innym pacjentem. Ale gdy sie jest zapisanym, to zawsze sie czlowiek w koncu doczeka na rozmowe [emoji4] lekarz ma na dzien okreslona liczbe pacjentow do konsultacji, takze dla nikogo nie zabraknie czasu [emoji5]
Powodzenia![emoji110]
Napisane na SM-G930F w aplikacji Forum BabyBoom