darian - ja tez kiedys reklamowałam, ale nie było zadnego problemu. nie wiem dlaczego ten slep w kulki leci, ja kupiłam wtedy w stacjonarnym i tam reklamowałam. mój fotelik normalnie sie zapina choc kupiłam uzywany.
reklama
DariaN
Fanka BB :)
wiesz co EVE może dlatego że ja nie chcę go reklamować tylko wymienić na nowy - skorzystać z przysługującego mi prawa rękojmi (mam do tego prawo zgodnie z par.8 USTAWY z dnia 27 lipca 2002 r.o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego)
i to im się nie podoba. Ale ja będę dochodzić swoich praw bo wada została wykryta przed upływem 6 miesięcy więc wg tej ustawy tkwiła już w produkcie i sprzedający odpowiada za tą wadę. Tak też mi serwis JANE powiedział jak do nich zadzwoniła, że widocznie kółko zostało źle dokręcone w procesie produkcji.
Sklep jednak upiera się przy swoim i nie chce mi dać nowego więc muszę powiadomić Rzecznika Ochrony Praw Konsumenta i skierować sprawę na drogę sądową.
i to im się nie podoba. Ale ja będę dochodzić swoich praw bo wada została wykryta przed upływem 6 miesięcy więc wg tej ustawy tkwiła już w produkcie i sprzedający odpowiada za tą wadę. Tak też mi serwis JANE powiedział jak do nich zadzwoniła, że widocznie kółko zostało źle dokręcone w procesie produkcji.
Sklep jednak upiera się przy swoim i nie chce mi dać nowego więc muszę powiadomić Rzecznika Ochrony Praw Konsumenta i skierować sprawę na drogę sądową.
ania-aneczka
Fanka BB :)
DariaN ja mogę już nie pamiętać ze studiów, ale czy w rękojmi za wady nie było tak, że wymiana rzeczy wadliwej na wolną od wad, ale to nie znaczy, że nową prawdą? Natomiast masz prawo wybrać co jest dla Ciebie korzystniejsze rękojmia czy gwarancja.
Na pewno jestes bardziej na bieżąco więc też powodzonka Walcz
Na pewno jestes bardziej na bieżąco więc też powodzonka Walcz
DariaN
Fanka BB :)
DariaN ja mogę już nie pamiętać ze studiów, ale czy w rękojmi za wady nie było tak, że wymiana rzeczy wadliwej na wolną od wad, ale to nie znaczy, że nową prawdą? Natomiast masz prawo wybrać co jest dla Ciebie korzystniejsze rękojmia czy gwarancja.
Na pewno jestes bardziej na bieżąco więc też powodzonka Walcz
Aniu kupujący ma prawo wybrać co go zadowala czy jest to wymiana na nowy towar, naprawa czy zwrot gotówki.
Ja chciałam wymienić na nowy stelaż - a oni przysłali mi w takim stanie jak by go ktoś po chodniku przeciągnął i w dodatku był problem z założeniem tylnych kół - więc na moje wadliwy. W poniedziałek idę to wyjaśniać do ROPK bo miesiąc po zakupie takie jajca że szok z tym wózkiem no i sklep pozostawia wiele do życzenia.
ja to mam jakiegoś pecha normalnie.
mea-84
Fanka BB :)
Daria Ty to się masz z tymi wózkami i fotelikami Trzymam kciuki za powodzenie sprawy :-)
DariaN
Fanka BB :)
daria powodzenia! ale ten wozek i fotelik posany ci nie był, od poczatku klopoty....
żebyś wiedziała, że chyba nie był mi dany ten wózek hehe a raczej mojej córce
reklama
mea-84
Fanka BB :)
Dziewczyny czy używacie jakichś łuków do fotelika, albo macie coś sprawdzone i godne polecenia, bo się zastanawiam nad zakupem, a nie wiem jak to się sprawdza. Zmykam bo mi maruder krzyczy
Podobne tematy
- Odpowiedzi
- 346
- Wyświetleń
- 29 tys
- Odpowiedzi
- 2 tys
- Wyświetleń
- 95 tys
Podziel się: