reklama
Forum BabyBoom

Dzień dobry...

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

  • Czy pomożesz Iwonie nadal być mamą? Zrób, co możesz! Tu nie ma czasu, tu trzeba działać. Zobacz
reklama

Zakupowo - Wyprawkowy

no właśnie nie chciałam tak wyskakiwać przed szereg, bo sama nie mam jeszcze doświadczenia, ale mimo iż nie znoszę jesieni i zimy to wydawało mi się właśnie, że z dzieckiem się powinno chodzić regularnie na spacery nawet w takie brzydkie miesiące
 
reklama
esli temp na dworze nie przekracza -5 stopni to spokojnie mozna chodzic na spacery, inna sprawa to jak wygladaja chodniki zasneizone i nie odsniezone:-)

A w foteliku samochodowym male dziecko powinno byc nie dluzej jak 2 godziny dziennie- znowu kregoslup, pozatym taki fotelik nie wydaje mi sie najbardziej komfotowa forma spacerowania dla dziecka, ze wzgledu na pozycje jak i miejsce do ruszania sie
 
Zgadzam się z przedmówczyniami. Gondola jest najlepszą opcją dla niemowlaka. Przez pierwsze kilka miesięcy - do pół roku pewnie, powinno leżeć w wózku na płasko. Gondola powinna być dość duża, żeby właśnie maleństwu po 4 miesiącach nie było zbyt ciasno. A foteliki jak sama nazwa wskazuje są do przenoszenia/przewożenia dziecka. Ewentualnie brania go na małe zakupy do sklepu. Ale na pewno fotelik nie jest dobrym wyjściem na spacery. A na spacery tak jak któraś z Pań wcześniej napisała chodzi się w różną pogodę. Wiadomo - nie, gdy będzie - 15 stopni ;] Ale tak jak napisała ladygab -5 można spokojnie iść tylko się cieplusio ubrać i zapakować w śpiworek dzidziusia.