reklama
Forum BabyBoom

Dzień dobry...

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

  • Każda z nas wita styczeń z nadzieją i oczekiwaniem. Myślimy o tym, co możemy osiągnąć, co chcemy zmienić, kogo kochamy i za kogo jesteśmy wdzięczne. Ale niektóre z nas mają tylko jedno pragnienie – przetrwać, by nadal być przy swoich bliskich, by nadal być mamą, partnerką, przyjaciółką. Taką osobą jest Iwona. Iwona codziennie walczy o swoje życie. Każda chwila ma dla niej ogromne znaczenie, bo wie, że jej dzieci patrzą na nią z nadzieją, że mama zostanie z nimi. Każda złotówka, każde udostępnienie, każdy gest wsparcia przybliża ją do zwycięstwa. Wejdź na stronę zbiórki, przekaż darowiznę, podziel się informacją. Niech ten Nowy Rok przyniesie szansę na życie. Razem możemy więcej. Razem możemy pomóc. Zrób, co możesz.
reklama

Zakupy dla naszych maluszków

ja też podbieram mężowi skarpetki (on mi zdecydowanie rzadziej bo mam też sporo babskich) a najlepsze że cały ten tydzień podbieram mu też bokserki i chodzę w nich po domu jak w spodenkach krótkich bo w żadne swoje się już nie mieszczę :D
 
reklama
Biedroneczka - dobrze mówisz! tak być powinno. Ja napisałam do Allegro to mi odp.że oni nic poradzić nie mogą,że to trzeba wyjaśnić między sobą... no nie, ekstra świetna pomoc!!!:wściekła/y::wściekła/y:

Ja często nosze koszulki mojego Męża ,a od ciąży jego dresy,bo są mega duże i nie cisną :-) skarpetki też czasami uda mi się zabrać... :-)
 
Komentarz mozna zawsze zmienić na allegro, nawet juz wystawiony, dlatego Marcelina powinnas wystawic negatywa i dopisać,że zdjęcia do wglądu, a do Pani napisać e-maila,że sprawa kwalifikuje się do sądu. (nie wiem co było napisane w aukcji ale wiem, że tak można) zwłaszcza jak masz jeszcze te aukcję w zakładkach - masz dowód.
Ja kiedyś zamawiałąm na allegro posłanie dla psa i czekałam na nie 1,5 m-ca a miało być 10 dni, rozpoczełam spór z allegro i od razu przysłal mi facet posłanie z zabawką dla psa :-) Więc kochane, nie ma co sie bać, każdy ma swoje prawa, konsument także. Wystawiam rzeczy na allegro, to wiem co piszę ;-)
 
Komentarz mozna zawsze zmienić na allegro, nawet juz wystawiony, dlatego Marcelina powinnas wystawic negatywa i dopisać,że zdjęcia do wglądu, a do Pani napisać e-maila,że sprawa kwalifikuje się do sądu.]

Nie można edytować komentarza.. można dopisać tylko komentarz do komentarza sprzedającego i to zrobiłam.. ale co mi po tym jak mam negatywa na koncie :wściekła/y:
To jest ten użytkownik Informacje o Użytkowniku MARIO111_2006 - Aukcje internetowe Allegro

Najlepsze jest, że tak jak pisze Taycia- allegro sie nie wtrąca w komentarze, jest nawet zapis, że Uwaga: Nie usuwamy komentarzy wystawionych w ramach „odwetu” lub w wyniku nieporozumienia między Kontrahentami.
 
Kurde, zmieniałam komentarz, ale to chyba w czasie zaraz po wystawieniu, tak jak wystawiasz towar to do iluś tam chwil mozna zmienić opis. A tak to faktycznie jest tylko unieważnienie :-(Marcelina zawsze możesz opisać na innych stronach uzytkownika, choc w mysl zasady jak ruszysz gó..o to zaczyna smierdzieć moze lepiej tego nie robić. A odpowiedz do komentarza napisałabym chyba bardziej mocnymi słowami, ale juz po fakcie. A ogólnie to baba jakaś tak jest trochę dziwna, tu jeden komentarz i facet jej dobrze odpisał :
sprzedający kompletnie nie jest zainteresowany towarem jaki sprzedaje, na kilka moich podstawowych pytań nie miał pojecia. towar nie był sprawdzony przed wysyłką -opakowanie w środku było w połowie zniszczone-a to na prezent.stąd tylko NEUTRALNY !!!
[Odpowiedź z:śro 15 gru 2010 23:53:14 CET] Towar sprawdzamy przed wysyłką widocznie opakowanie musiało się uszkodzić podczas transportu. Jeśli chodzi o pytania została Pani poinformowana iż w sprawach technicznych należy się kontaktować z pomocą którą zapewnia Producent.
Poza tym ona ma pozytywne komentarze, jako kupujacy, nie sprzedający.
 
Ostatnia edycja:
Właśnie na all brakuje pomocy, która mogłaby utrzec nosa tym, którzy są nieuczciwi lub dają negatywy 'w odwecie'. Ja kupowałam firankę, czekałam na nią ponad 3 tygodnie, wysłane 3 maile bez odpowiedzi,więc dałam neutrala,bo po otworzeniu sporu ,nagle po 2 dniach firanka dotarła do adresata,a oni mi negatywa,że długi okres czasu na zapłatę (płaciłam tego samego dnia i miałam pdf z wyciągu z banku do wglądu) i nie polecają....aż się nóż otwiera! zraziłam się,bo człowiek jest uczciwy,a oszuści i kłamcy robią co chcą i pozostaje to zachowanie w większości bezkarne.....
 
reklama
Do góry