Priscilla
Fan(ka)
- Dołączył(a)
- 2 Grudzień 2005
- Postów
- 2 192
Magdaleona, znaki mozesz sobie sama wymyslac, nie koniecznie musza to byc te zademonstrowane na ich stronie. Badz tylko konsekwentna i jedna czynnosc okreslaj jednym znakiem. Takze nie przejmuj sie, ze czegos tam nie znalazlas :-)
Ja robie dokladnie tak jak napisalas - daje jesc to mowie, ze zaraz bedzie jedzonko i pokazuje przy tym odpowiedni znak kilka razy.
Nie wiem jak jest z tym odmienianiem, ale ja odmieniam. Wydaje mi sie, ze troche bez sensu byloby mowienie za kazdym razem w tej samej formie. Chodzi przeciez o to aby dziecko skojarzylo znak z czynnoscia. A uczac slow tez nie mowimy ciagle tych samych form poszczegolnych wyrazow.
Ja robie dokladnie tak jak napisalas - daje jesc to mowie, ze zaraz bedzie jedzonko i pokazuje przy tym odpowiedni znak kilka razy.
Nie wiem jak jest z tym odmienianiem, ale ja odmieniam. Wydaje mi sie, ze troche bez sensu byloby mowienie za kazdym razem w tej samej formie. Chodzi przeciez o to aby dziecko skojarzylo znak z czynnoscia. A uczac slow tez nie mowimy ciagle tych samych form poszczegolnych wyrazow.