Witam serdecznie Mam nadzieje, że w odpowiednim miejscu umieszczam tego posta - jesli nie administratora proszę o przeniesienie.
Jestem "Wrezśniówką 2011", mamą trzech chłopców i czekam na córeczkę. Upragniona dziewczynka ma się urodzić we wrześniu tego roku. Mieszkam w UK.
Jakiś czas temu zamówiłam w polskim sklepie wózek. Bardzo chciałam mieć X Landera - niestety tu w UK nie mogłam znaleźć. Zamówiłam przez internet w sklepie, który wydawał się być wiarygodny. Oprócz internetowej sprzedaży - prowadzi tez sprzedaz stacjonarną - 2 sklepy na terenie Polski. Zamówiłam, zapłaciłam - ponad 2000 zł. Przesyłka do UK była też dosyć droga. Cieszyłam się bardzo jak kurier zapukałdo drzwi.
Niestety po otworzeniu paczki zadziwiłam się - zamówiłam zestaw - spacerówka, gondola plus fotelik. Komplet w jednym kolorze - w środku było wszystko - tylko fotelik był niebiesko-czarny. Nie mam żadnego zboczenia - jesli chodzi o róże dla dziewczynki, a niebieskie odcienie dla chłopca. Cały wózek był w kolorze Volcano - i taki kolor chciałam mieć. Za taki zestaw zapłaciłam. Byłam pewna, ze to pomyłka. Widmo odsyłania fotelika do Polski, przysyłania go po raz drugi... Koszt chyba przewyższyłby jego wartość. Ale trudno - skontaktowałam się z Panią, ktora dumnie nosi tytuł "specjalista do spraw wózków" - która poinformowała mnie, że ja chciałam taki fotelik. No i zaczęły sie nerwy. Pani stwierdziła, że poinformowała mnie mailowo, że innych kolorów nie ma i się zgodziłam. Na szczęście miałam wszystkie maile. Przeczytałam je jeszcze raz i dokładnie - myslałam, że może zwariowalam i tak było - Pani była bardzo przekonująca. Ale nigdzie nie było mowy o innym kolorze fotelika. Wydrukowałam potwierdzenie zamówienia, które otrzymałam na maila - jak byk w opisie - zestaw - wózek, gondola, fotelik - kolor Volcano. Odezwałam się do Pani specjalistki, że mam wszystkie maile - a ona, że moja mama, która koordynowała to zamóienie w Polsce - zgodziła się na taki kolor. Wiedziałam juz, że to kręcenie i próba wybrnięcia z sytuacji.
W końcu Pani zaproponowała, że mam odesłać fotelik, dopłacić im 150 zł
i ona zamówi mi jakiś narzucony przez nich kolor - bo koloru z mojego zetsawu to juz u dystrybutora nie ma. W międzyczasie pożaliłam się koleżankom na forum "wrześniówek" i okazało sie, że koleżanka jednej z forumowiczek miała identyczną sytuację. Póżniej okazało się, że własnie z tą samą firmą
Zaczęła się cała droga przez mękę. I nawet juz ten kolor przestał mieć znaczenie - tylko fakt w jaki sposób ta firma traktuje klientów. Za każdym razem ja, albo moja mama rozmawiamy z kim innym. Z szefem nie ma szans się skontaktówać. Na moja prośbę wytłumaczenia i postawienia się w mojej sytuacji - Pani zkwitowała - a co mi da stawianie się w pPani sytuacji. Jest nie uprzejma. Po każdym moim mailu przysyła mi jakieś okropne kolory - propozycje, które po prostu nie schodzą ze sklepu. Nie jest w stanie dac mi tego co zamówiłam. A najśmieszniejsze jest to, że nadal w ofercie jest ten sam zestaw w tym samym kolorze. Dalej oszukują. Zapytałam się dlaczego - to pani stweirdziła, że ona nic na to nie poradzi - informatycy jej nie słuchaja, ona im mówi o tym od tygodni. W końcu po kilku telefonach Pani stwierdziła, że on ajest tu tylko pracownikiem, że jej szef sobie wyjechał a ona ma tysiące takich telefonów i nie wie co robić. Poprosiłam o zwrot pieniędzy za fotelik w/g faktury - oczywiście Pani odmówiła. W innych sklepach jest ten fotelik- mogłabym po prostu dokupić sobie do kompletu.
Ja wiem, że to tylko fotelik. Może gra nie warta świeczki. Ale dotknął mnie fakt - jak mozna oszukiwać, tak legalnie i bez żadnych wyrzutów sumienia żerować na kobietach oczekujących dziecka. Kosztowało mnie to wiele nerwów. Nie wiem czy uda mi sie to w ogóle pozytywnie załatwic. Te przesyłki z UK do Polski, z Polski do UK - i ich koszty - miałabym juz niezły wózeczek:-(
No i ten brak szacunku do człwieka - Pani jest opryskliwa, nie mozna się z nia w żaden sposób porozumieć, rzuca słuchawką w trakcie rozmowy. Doskonały pracownik dla szefa, który po prostu oszukuje ludzi. Jest mi smutno, przykro i mam dosyć.
Nie radzę nikomu kupować w tym sklepie. Przestrzegam!
Wszystkie maile i kopia zamówienia - do wglądu :-(
..:: BOBO WÓZKI ::.. najlepsze WÓZKI DZIECIĘCE 2011 - sklep internetowy