reklama
Forum BabyBoom

Dzień dobry...

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

  • Czy pomożesz Iwonie nadal być mamą? Zrób, co możesz! Tu nie ma czasu, tu trzeba działać. Zobacz
reklama

Kiedy najlepiej iść do lekarza?

lovefrusciante

Zaciekawiona BB
Dołączył(a)
8 Luty 2019
Postów
35
Czesc, od 4 tygodni nie mam okresu, dwa testy ciążowe wyszły pozytywnie, mam mdłości, zawroty głowy, bolą mnie piersi itd. Prawdopodobnie jestem w 8-9tc, wizytę u lekarza zaplanowaną mam dopiero na 19. Późno? Prawidłowo? Poprzednio do lekarza poszłam w 6tc, usłyszałam, że po co tak wcześnie, dwa dni później dostałam krwawienia i skończyło się poronieniem samoistnym. Stresuję się, że wizyta dopiero za 11 dni i mam dylemat czy iść prywatnie wcześniej czy cierpliwie czekać ;/
 
reklama
Rozwiązanie
G
No my przekraczamy ten próg niewiele, ale nie ukrywam, że to 1000 zł w tej furze wydatków przydałoby sie, choć są tacy którzy napewno potrzebują bardziej.
Jeśli nie dzieje się nic niepokojącego to niema się czym martwić chociaż jeśli pierwsza ciąża skończyła się poronieniem lepiej by było iść wcześniej i zrobić badania
 
Z tego co mi mówił lekarz to właśnie najlepiej przyjść koło 8 tc,nie wcześniej. Może umów się na wcześniej na prywatną wizytę bo jeśli Miałaś poronienie to może da Ci jakieś leki albo każe zrobić badania. Zawsze Będziesz Spokojniejsza:biggrin2: powodzenia:biggrin2: