reklama
Szanowni Państwo,
Jestem studentką piątego roku Psychologii dziennej na Wydziale Nauk Społecznych Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Piszę pracę magisterską dotyczącą umiejętności komunikacyjnych osób dotkniętych autyzmem, oraz skuteczności terapii zaburzeń w tym obszarze zdolności za pomocą metody PECS. Z uwagi na specyfikę tematu postanowiłam zwrócić się do Państwa, jako osób zmagających się na codzień z problemem autyzmu o podzielenie się Państwa doświadczeniami na tym polu i pomoc w zebraniu danych, które są mi niezbędne do napisania badawczego rozdziału mojej pracy.
Ankieta jest adresowana do wszystkich osób, które miały styczność z systemem komunikacji PECS, a czas jej wypełnienia to około 20 minut.
Mam nadzieję, że przeprowadzone przeze mnie badanie pozwoli zwrócić baczniejszą uwagę na to jak ważna jest praca nad poprawą zdolności komunikacyjnych autystyków i w jak prosty sposób można im pomóc. Kwestionariusz zawiera jedenaście pytań i jest anonimowy. Będę niezmiernie wdzięczna za pomoc.
Z góry dziękuję za poświęcony czas i wysiłek.
Anna Walczak
Link do ankiety: Specyficzne problemy komunikacyjne osób dotkniętych autyzmem i ich terapia za pomocą metody PECS.
Jestem studentką piątego roku Psychologii dziennej na Wydziale Nauk Społecznych Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Piszę pracę magisterską dotyczącą umiejętności komunikacyjnych osób dotkniętych autyzmem, oraz skuteczności terapii zaburzeń w tym obszarze zdolności za pomocą metody PECS. Z uwagi na specyfikę tematu postanowiłam zwrócić się do Państwa, jako osób zmagających się na codzień z problemem autyzmu o podzielenie się Państwa doświadczeniami na tym polu i pomoc w zebraniu danych, które są mi niezbędne do napisania badawczego rozdziału mojej pracy.
Ankieta jest adresowana do wszystkich osób, które miały styczność z systemem komunikacji PECS, a czas jej wypełnienia to około 20 minut.
Mam nadzieję, że przeprowadzone przeze mnie badanie pozwoli zwrócić baczniejszą uwagę na to jak ważna jest praca nad poprawą zdolności komunikacyjnych autystyków i w jak prosty sposób można im pomóc. Kwestionariusz zawiera jedenaście pytań i jest anonimowy. Będę niezmiernie wdzięczna za pomoc.
Z góry dziękuję za poświęcony czas i wysiłek.
Anna Walczak
Link do ankiety: Specyficzne problemy komunikacyjne osób dotkniętych autyzmem i ich terapia za pomocą metody PECS.
Witajcie
Szukam mam z Uk ktore maja dzieci autystyczne.
U mojego synka niedawno zdiagnozowano Autyzm. Ma ponad 3 lata. Dlugo czekalismy na diagnoze.
Chcialabym porozmawiac z mamami ktore mieszkaja w uk i maja dzieci autystyczne.
Pozdrawiam wszystkich
Szukam mam z Uk ktore maja dzieci autystyczne.
U mojego synka niedawno zdiagnozowano Autyzm. Ma ponad 3 lata. Dlugo czekalismy na diagnoze.
Chcialabym porozmawiac z mamami ktore mieszkaja w uk i maja dzieci autystyczne.
Pozdrawiam wszystkich
- Dołączył(a)
- 23 Lipiec 2012
- Postów
- 1
[FONT="]Szanowni Państwo, [/FONT] [FONT="]
omówienie sposobów wczesnego wykrywania zaburzeń autystycznych, zaprezentowanie współczesnych metod diagnostyki autyzmu i metod terapii w odniesieniu do dzieci z różnymi zaburzeniami spektrum autyzmu oraz możliwości ich prowadzenia w indywidualnym postępowaniu, jak i w edukacji - będą głównym celem II Ogólnopolskiego Forum Autyzmu organizowanego 29 września 2012 roku przez Wyższą Szkołę Edukacji Integracyjnej i Interkulturowej w Poznaniu. Podczas forum poruszone zostaną również kwestie terapii neurobiologicznej dla dzieci z autyzmem i zagrożonych tą chorobą czy wpływu diety i leczenia na skuteczność terapii. Będzie też mowa o wyzwaniach stojących przed szkołami i przedszkolami, związanych z organizacją procesu edukacyjnego dla dzieci autystycznych. Uczestnicy konferencji pochylą się także nad zagadnieniami dotyczącymi potrzeb rodzin wychowujących dzieci autystyczne.[/FONT]
[FONT="]
Konferencja odbędzie się w Poznaniu w Domu Aukcyjnym Adam’s przy ul. J. Matejki 62. Szczegółowe informacje oraz warunki uczestnictwa dostępne są na stronie internetowej WSEIiI: Wyższa Szkoła Edukacji Integracyjnej i Interkulturowej. [/FONT]
[FONT="]
Zapraszamy, [/FONT]
[FONT="]
Zespół WSEIiI[/FONT]
omówienie sposobów wczesnego wykrywania zaburzeń autystycznych, zaprezentowanie współczesnych metod diagnostyki autyzmu i metod terapii w odniesieniu do dzieci z różnymi zaburzeniami spektrum autyzmu oraz możliwości ich prowadzenia w indywidualnym postępowaniu, jak i w edukacji - będą głównym celem II Ogólnopolskiego Forum Autyzmu organizowanego 29 września 2012 roku przez Wyższą Szkołę Edukacji Integracyjnej i Interkulturowej w Poznaniu. Podczas forum poruszone zostaną również kwestie terapii neurobiologicznej dla dzieci z autyzmem i zagrożonych tą chorobą czy wpływu diety i leczenia na skuteczność terapii. Będzie też mowa o wyzwaniach stojących przed szkołami i przedszkolami, związanych z organizacją procesu edukacyjnego dla dzieci autystycznych. Uczestnicy konferencji pochylą się także nad zagadnieniami dotyczącymi potrzeb rodzin wychowujących dzieci autystyczne.[/FONT]
[FONT="]
Konferencja odbędzie się w Poznaniu w Domu Aukcyjnym Adam’s przy ul. J. Matejki 62. Szczegółowe informacje oraz warunki uczestnictwa dostępne są na stronie internetowej WSEIiI: Wyższa Szkoła Edukacji Integracyjnej i Interkulturowej. [/FONT]
[FONT="]
Zapraszamy, [/FONT]
[FONT="]
Zespół WSEIiI[/FONT]
Mistres
Zaciekawiona BB
- Dołączył(a)
- 16 Lipiec 2010
- Postów
- 56
Witam
Na wstepie pragne podkreslic ze ten watek powinien byc gdzies na pierwszej stronie forum a nie w jakis zdrowie i uroda cos tam, prrzepraszam ale znalazlam owy watek przez pomylke w google.
Tez na poczatku chce przeprosic za moje bledy ort i takie inne mam nadzieje ze kazdy sie mnie doczyta
Mam corke za 2 miesiace konczy 2 latka od samego prawie poczatku widzialam ze jest w nia cos nie tak, zawsze mnie droczylo to ze jej rowiesnicy juz cos potrafia a ona nie, dzieci w piaskownicy w jej wieku latem sie juz bawily zabawkami ona przesypywala piasek w raczkach, chodzac po parku interesowaly ja kamyczki a nie to naprzyklad ze ja wolam, siadala na alejce i kamyczki ogladala i fru za siebie i tak mogla caly czas, bylo jeszcze wiele innych rzeczy ale musiala bym chyba ksiazke napisac zeby to opisac. Chodzilam z nia do pediatry i zawsze wszystko mowila co mnie trapi a lekarz zawsze na to ze kazde dziecko jest inne i kazde sie rozwija w swoim tepie. Wkoncu nie wytrzymalam, pogrzebalam w internecie <najepszy wynalazek na swiecie> znalazlam Novicula tam mozna zdiagnozowac autyzm, jest tam terapia i wszystko na miejscu. Zadzwonilam, i umowilam sie na wizyte. 1 wizyta byla tylko ze mna , Pani psycholog zadawala duzo roznych pytan poczawszy od ciazy. Nastepna wizyta byla z mała.a 3 wyzyta byla zaraz na drugi dzien z pania psycholog ktora mi juz wreczyla orzeczenie ze corka ma autyzm dzieciecy. Otrzymalam zaraz multum wiadomosci jakie jeszcze badania do jakich jeszcze lekarzy sie skierowac i Lila ze wzgledu na to ze jest jeszcze mala otrzymala terapie od zaraz, chodzimy z nia co srode ma 3 godzinyzajec : logopeda, zajecia terapeutyczne z psycholog i zajecia sensoryczne. Lekarz psychiatra do ktorego poszlysmy nie okreslil autyzmu gdyz stwierdzila ze Lila utrzymuje kontakt wzrokowy bardzo dobrze, powtarza to co sie wykona tylko ma takie " zachowania autystyczne" no to tak w skrocie o Lili ale o co mi chodzi konkretnie, chcialabym znalesc rodzine ktore maja podobny problem z tak malym dzieckiem moje gg 8807096 ja jestem z lodzi. Obecnie Lila w ciagu 2 miesiecy tyle mniej wiecej juz trwa ta terapia zrobila duze postepy. wczesniej zadko reagowala na imie teraz caly czas, w parku zachowanie sie zmienilo nie podnosi kamyczkow idzie ladnie, na placu zabaw nie interesuje ja piasek tylko domki koniki itp. trzyma kontakt wzrokowy ladnie caly czas, potwarza co sie robi, pokazuje paluszkiem na obrazki, niestety co mnie jeszcze niepokoi to to ze ma takie swoje biegi, biega od poczatku pokoju do konca, jak ja zawolam to przestaje dochodzi do mnie co chcem, jak cos nowego jej z mezem pokazujemy to ona najpierw musi sie przejsc z tematem ze tak powiem a potem wraca i robi to o co ja prosilismy, lyzeczka jeszcze nie chce sama jesc za bardzo, byl taki okres ze jogurcik ladnie jadla lyzeczka, nagralismy to ale teraz niestety nie chce nie wiem czy zapomniala czy co sie stalo, kanapke w raczke babana czy jablko je bardzo ladnie, niepokoi mnie to ze nic nie mowi tylko gaworzy sobie ani mama ani tata , meme mowi jak jest w niebezpieczenstwie, nie siada na nocnik nie chce wogole, odrazu jest placz, wali w pampersa i w zaden sposob nie komunikuje sie z nami ze ma mokro czy cos, oj duzo sie napisalam napoczatek tyle zobacze czy ktos odpowie na to co napisalam.
dziekuje za uwage
Na wstepie pragne podkreslic ze ten watek powinien byc gdzies na pierwszej stronie forum a nie w jakis zdrowie i uroda cos tam, prrzepraszam ale znalazlam owy watek przez pomylke w google.
Tez na poczatku chce przeprosic za moje bledy ort i takie inne mam nadzieje ze kazdy sie mnie doczyta
Mam corke za 2 miesiace konczy 2 latka od samego prawie poczatku widzialam ze jest w nia cos nie tak, zawsze mnie droczylo to ze jej rowiesnicy juz cos potrafia a ona nie, dzieci w piaskownicy w jej wieku latem sie juz bawily zabawkami ona przesypywala piasek w raczkach, chodzac po parku interesowaly ja kamyczki a nie to naprzyklad ze ja wolam, siadala na alejce i kamyczki ogladala i fru za siebie i tak mogla caly czas, bylo jeszcze wiele innych rzeczy ale musiala bym chyba ksiazke napisac zeby to opisac. Chodzilam z nia do pediatry i zawsze wszystko mowila co mnie trapi a lekarz zawsze na to ze kazde dziecko jest inne i kazde sie rozwija w swoim tepie. Wkoncu nie wytrzymalam, pogrzebalam w internecie <najepszy wynalazek na swiecie> znalazlam Novicula tam mozna zdiagnozowac autyzm, jest tam terapia i wszystko na miejscu. Zadzwonilam, i umowilam sie na wizyte. 1 wizyta byla tylko ze mna , Pani psycholog zadawala duzo roznych pytan poczawszy od ciazy. Nastepna wizyta byla z mała.a 3 wyzyta byla zaraz na drugi dzien z pania psycholog ktora mi juz wreczyla orzeczenie ze corka ma autyzm dzieciecy. Otrzymalam zaraz multum wiadomosci jakie jeszcze badania do jakich jeszcze lekarzy sie skierowac i Lila ze wzgledu na to ze jest jeszcze mala otrzymala terapie od zaraz, chodzimy z nia co srode ma 3 godzinyzajec : logopeda, zajecia terapeutyczne z psycholog i zajecia sensoryczne. Lekarz psychiatra do ktorego poszlysmy nie okreslil autyzmu gdyz stwierdzila ze Lila utrzymuje kontakt wzrokowy bardzo dobrze, powtarza to co sie wykona tylko ma takie " zachowania autystyczne" no to tak w skrocie o Lili ale o co mi chodzi konkretnie, chcialabym znalesc rodzine ktore maja podobny problem z tak malym dzieckiem moje gg 8807096 ja jestem z lodzi. Obecnie Lila w ciagu 2 miesiecy tyle mniej wiecej juz trwa ta terapia zrobila duze postepy. wczesniej zadko reagowala na imie teraz caly czas, w parku zachowanie sie zmienilo nie podnosi kamyczkow idzie ladnie, na placu zabaw nie interesuje ja piasek tylko domki koniki itp. trzyma kontakt wzrokowy ladnie caly czas, potwarza co sie robi, pokazuje paluszkiem na obrazki, niestety co mnie jeszcze niepokoi to to ze ma takie swoje biegi, biega od poczatku pokoju do konca, jak ja zawolam to przestaje dochodzi do mnie co chcem, jak cos nowego jej z mezem pokazujemy to ona najpierw musi sie przejsc z tematem ze tak powiem a potem wraca i robi to o co ja prosilismy, lyzeczka jeszcze nie chce sama jesc za bardzo, byl taki okres ze jogurcik ladnie jadla lyzeczka, nagralismy to ale teraz niestety nie chce nie wiem czy zapomniala czy co sie stalo, kanapke w raczke babana czy jablko je bardzo ladnie, niepokoi mnie to ze nic nie mowi tylko gaworzy sobie ani mama ani tata , meme mowi jak jest w niebezpieczenstwie, nie siada na nocnik nie chce wogole, odrazu jest placz, wali w pampersa i w zaden sposob nie komunikuje sie z nami ze ma mokro czy cos, oj duzo sie napisalam napoczatek tyle zobacze czy ktos odpowie na to co napisalam.
dziekuje za uwage
- Dołączył(a)
- 16 Wrzesień 2013
- Postów
- 2
[FONT="]Szanowni Państwo,
[/FONT]
[FONT="]Wczesna diagnoza i wspomaganie rozwoju, leczenie i założenia terapeutyczne, organizacja edukacji włączającej dla dzieci z autyzmem – wokół tych tematów będzie się koncentrowała tematyka III Ogólnopolskiego Forum Autyzmu [/FONT][FONT="]organizowanego 28 września 2013 r. przez Wyższą Szkołę Edukacji Integracyjnej i Interkulturowej w Poznaniu oraz Fundację Na Rzecz Pomocy Dzieciom Niepełnosprawnym „Nowa Nadzieja”. [/FONT][FONT="]Konferencja będzie miała charakter wykładowo-warsztatowy i jest adresowana [/FONT][FONT="]nie tylko do nauczycieli, lekarzy czy terapeutów, ale także do rodziców dzieci zmagających się z autyzmem[/FONT][FONT="][/FONT].
[FONT="]Konferencja odbędzie się w Poznaniu w Domu Aukcyjnym Adam’s przy ul. J. Matejki 62.
[/FONT]
[FONT="]Szczegółowe informacje oraz warunki uczestnictwa dostępne są na stronie internetowej WSEIiI: Wyższa Szkoła Edukacji Integracyjnej i Interkulturowej.
[/FONT]
[FONT="]Zapraszamy![/FONT]
[/FONT]
[FONT="]Wczesna diagnoza i wspomaganie rozwoju, leczenie i założenia terapeutyczne, organizacja edukacji włączającej dla dzieci z autyzmem – wokół tych tematów będzie się koncentrowała tematyka III Ogólnopolskiego Forum Autyzmu [/FONT][FONT="]organizowanego 28 września 2013 r. przez Wyższą Szkołę Edukacji Integracyjnej i Interkulturowej w Poznaniu oraz Fundację Na Rzecz Pomocy Dzieciom Niepełnosprawnym „Nowa Nadzieja”. [/FONT][FONT="]Konferencja będzie miała charakter wykładowo-warsztatowy i jest adresowana [/FONT][FONT="]nie tylko do nauczycieli, lekarzy czy terapeutów, ale także do rodziców dzieci zmagających się z autyzmem[/FONT][FONT="][/FONT].
[FONT="]Konferencja odbędzie się w Poznaniu w Domu Aukcyjnym Adam’s przy ul. J. Matejki 62.
[/FONT]
[FONT="]Szczegółowe informacje oraz warunki uczestnictwa dostępne są na stronie internetowej WSEIiI: Wyższa Szkoła Edukacji Integracyjnej i Interkulturowej.
[/FONT]
[FONT="]Zapraszamy![/FONT]
reklama
- Dołączył(a)
- 16 Wrzesień 2013
- Postów
- 2
Szanowni Państwo,
obecnie w Polsce z zaburzeniami ze spektrum autyzmu zmaga się około 30 tys. osób. O ile specjaliści wiedzą o tym schorzeniu coraz więcej, o tyle powszechna wiedza na jego temat jest niewielka i przeważnie zniekształcona przez stereotypy. Dlatego też poznańska Wyższa Szkoła Edukacji Integracyjnej i Interkulturowej, Fundacja Na Rzecz Pomocy Dzieciom Niepełnosprawnym „Nowa Nadzieja” oraz Przedszkole Integracyjno-Terapeutyczne „Miś” 30 listopada 2013 r. organizuje w Koszalinie konferencję „Autyzm nie musi być wyrokiem. Współczesne metody diagnozy, terapii i leczenia.” Podczas wydarzenia, które odbędzie się w Centrum Edukacyjno-Formacyjnym w Koszalinie, prezentowana będzie między innymi, stworzona przez prof. Jagodę Cieszyńską, Krakowska Metoda pokonywania zaburzenia. Konferencja ma charakter szkoleniowy i skierowana jest do nauczycieli, logopedów, terapeutów, rodziców oraz wszystkich osób zainteresowanych problemami diagnozy, terapii i leczenia dzieci z autyzmem. Celem organizatorów jest zwrócenie uwagi na to, że autyzm nie jest zaburzeniem o stałym i niezmiennym charakterze. Więcej informacji na:
Konferencje - Wyższa Szkoła Edukacji Integracyjnej i Interkulturowej.
Zapraszamy serdecznie,
Organizatorzy
obecnie w Polsce z zaburzeniami ze spektrum autyzmu zmaga się około 30 tys. osób. O ile specjaliści wiedzą o tym schorzeniu coraz więcej, o tyle powszechna wiedza na jego temat jest niewielka i przeważnie zniekształcona przez stereotypy. Dlatego też poznańska Wyższa Szkoła Edukacji Integracyjnej i Interkulturowej, Fundacja Na Rzecz Pomocy Dzieciom Niepełnosprawnym „Nowa Nadzieja” oraz Przedszkole Integracyjno-Terapeutyczne „Miś” 30 listopada 2013 r. organizuje w Koszalinie konferencję „Autyzm nie musi być wyrokiem. Współczesne metody diagnozy, terapii i leczenia.” Podczas wydarzenia, które odbędzie się w Centrum Edukacyjno-Formacyjnym w Koszalinie, prezentowana będzie między innymi, stworzona przez prof. Jagodę Cieszyńską, Krakowska Metoda pokonywania zaburzenia. Konferencja ma charakter szkoleniowy i skierowana jest do nauczycieli, logopedów, terapeutów, rodziców oraz wszystkich osób zainteresowanych problemami diagnozy, terapii i leczenia dzieci z autyzmem. Celem organizatorów jest zwrócenie uwagi na to, że autyzm nie jest zaburzeniem o stałym i niezmiennym charakterze. Więcej informacji na:
Konferencje - Wyższa Szkoła Edukacji Integracyjnej i Interkulturowej.
Zapraszamy serdecznie,
Organizatorzy
Podziel się: