Ponieważ firma littlebaby, w której próbowałem kupić prezent dla mojego dziecka nie wywiązała się ze swoich zobowiązań i nie zwróciła mi dotychczas wpłaconych pieniędzy, prosze o informację - w jaki sposób dochodzić swoich praw. Z tego co poniewczasie przeczytałem na forach - mechanizm działania tej firmy jest prosty - przyjmują pieniądze, nie dotrzymują umowy, oczekiwanie na zwrot pieniędzy jest wyjątkowo długotrwałe i uciążliwe, co im z pewnością poprawia płynność finansową
Jeszcze jedno pytanie - czy istnieje miejsce w sieci, gdzie tego rodzaju nierzetelne firmy są rejestrowane. Na jednym z wątków tego portalu była już dyskusja na temat tej firmy - te same opinie, co moja. Littlebaby wysłało dramatycznego maila oskarżającego niezadowolonych klientów o pomowienia. Mail był skuteczny, bo wątek zamknięto. Myślę, że gdyby mozna było przedstawić swoje zarzuty podpisując je uwiarygodnionymi danymi osobowymi, bardzo by to pomogło w eliminacji z rynku tego rodzaju pasożytów. Czy jest takie miejsce?
Jeszcze jedno pytanie - czy istnieje miejsce w sieci, gdzie tego rodzaju nierzetelne firmy są rejestrowane. Na jednym z wątków tego portalu była już dyskusja na temat tej firmy - te same opinie, co moja. Littlebaby wysłało dramatycznego maila oskarżającego niezadowolonych klientów o pomowienia. Mail był skuteczny, bo wątek zamknięto. Myślę, że gdyby mozna było przedstawić swoje zarzuty podpisując je uwiarygodnionymi danymi osobowymi, bardzo by to pomogło w eliminacji z rynku tego rodzaju pasożytów. Czy jest takie miejsce?