nikita33
Fan(ka)
- Dołączył(a)
- 21 Grudzień 2004
- Postów
- 2 021
Witam serdedcznie. Mam pytanie dotyczące mojego siedmioletniego syna. Zdiagnozowano u niego lekkie zaburzenia integracji sensorycznej. Chodzi do zerówki i tam też miał zajęcia rehabilitacyjne w tym zakresie. Mam jednak pytanie odnośnie tego, co zauważyłam, kiedy synek zaczął uczyć się pisać. Potrafi napisac literę prawidłowo, ale bardzo często zdarza mu się pisanie "lustrzane". Jak się zapomni, to potrafi w ten sposób pisac całe zdania. Czasem zapomina, w którą stronę powinna być pisana dana litera, a czasem jak mu się zwróci uwagę, potrafi napisać ją drugi raz poprawnie. Czy ma to jakiś związek z zaburzeniami integracji, czy to po prostu zwykły brak wprawy.
I jeszcze jedno - jak często powinno się poddawać takie dziecko diagnozie ? - my diagnozowaliśmy sie dwa lata temu, ale teraz mały uczy się pisać, we wrześniu idzie do pierwszej klasy, czy powinniśmy powtórzyć diagnozę, czy w związku z pójściem do szkoły moga pojawić się nowe problemy - jakie?
pozdrawiam
nikita
I jeszcze jedno - jak często powinno się poddawać takie dziecko diagnozie ? - my diagnozowaliśmy sie dwa lata temu, ale teraz mały uczy się pisać, we wrześniu idzie do pierwszej klasy, czy powinniśmy powtórzyć diagnozę, czy w związku z pójściem do szkoły moga pojawić się nowe problemy - jakie?
pozdrawiam
nikita