reklama
Forum BabyBoom

Dzień dobry...

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

  • Czy pomożesz Iwonie nadal być mamą? Zrób, co możesz! Tu nie ma czasu, tu trzeba działać. Zobacz
reklama

Czy jest ciąża?

annaa1995

Zaciekawiona BB
Dołączył(a)
31 Maj 2022
Postów
30
Cześć Dziewczyny!
Jestem trochę zielona w tym temacie i bardzo proszę o poradę.
Ostatnia miesiączka rozpoczeła mi się 23.04.2022, mam cykle 31/32 dni i w tym miesiącu kalendarz wyliczył mi @ na 25.05 jednak jej nie dostałam.
27.05.2022 wykonałam dwa testy ciążowe i była widoczna druga kreska, blada bo blada ale widoczna tzw. " gołym okiem "
28.05 i 29.05 powtórzyłam testy i dokładnie to samo, ale kreska już wyraźniejsza. Według różnych kalendarzy ciążowych jestem w 5/6 tygodniu ciąży. Dzisiaj robiłam pierwszy raz Betę wynik 175,20 mIU/ml i nie bardzo rozumiem normy laboratorium...
4 tydz . 9,5-750
5 tydz. 217-7138
6 tydz.158-31759

To w końcu, który to tydzień i czy wgl jestem w ciązy? Przepraszam jeśli głupie pytanie, ale po prostu jestem zielona w tym wszystkim. Wizytę u lekarza mam jutro ( była już umówiona wcześniej po prostu na kontrolę więc już nie przekładałam)

Proszę o odpowiedzi
 
reklama
Z racji tego, że cykle masz dłuższe niż 28 dni, to musisz od tygodni odjąć ok 4 dni.
Także masz skończony 4tc. Na wizycie lekarz niestety nie zobaczy nic.