reklama
Forum BabyBoom

Dzień dobry...

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

  • Czy pomożesz Iwonie nadal być mamą? Zrób, co możesz! Tu nie ma czasu, tu trzeba działać. Zobacz
reklama

Ciemne plamienie

Dołączył(a)
2 Luty 2018
Postów
12
Witam. Od dwóch dni mam dziwne ciemne plamienie wczoraj byłam u lekarza robił mi usg dopochwowo.
Jestem w 6tc lecz lekarz jeszcze nic nie wiedział na usg nawet powiedział mi że nie jestem w ciąży. Tydzień temu leżałam w szpitalu tam stwierdzili ciążę. Mam bóle brzucha jak i podbrzucha.
Na wczorajszym badaniu u ginekologa stwierdził że wszystko jest ok. Tylko skąd ta wydzielina ciemna bardzo ciemna myślałam nawet że czarna jest ale wygląda na taka brunatna. Strasznie się boję już jedno dziecko straciłam w 13tc. Nie wiem kompletnie co robić na pomoc lekarza nie mam co liczyć widział mnie wczoraj tak samo i badal nie zauważył niczego złego. Tylko moje pytanie skąd ten ból i skąd ta wydzielina. Miewalam już takie uplawy w ostatnim dni miesiączki a nawet po miesięczne dzień górą dwa. Czy to są objawy poronienia ?
 
reklama
Nie martw się na zapas. Ja miałam brunatne plamienia w 5/6 tygodniu ciąży. Na usg nie było widać ciąży. Plamienia trwały tydzień i ustaly. Dzidzia ma już roczek ;)
 
Brunatne upławy mogą wynikać z niedoboru progesteronu. Jeżeli tak będzie nadal to niestety bardzo możliwe, że grozi Ci poronienie. Idź jeszcze raz do lekarza i niech Ci go zgadają+podadzą wyniki bety. Jakos nie chce mi się wierzyć, że nie podali Ci tego w szpitalu. Może po prostu nie spytałaś...