reklama
Forum BabyBoom

Dzień dobry...

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

  • Każda z nas wita styczeń z nadzieją i oczekiwaniem. Myślimy o tym, co możemy osiągnąć, co chcemy zmienić, kogo kochamy i za kogo jesteśmy wdzięczne. Ale niektóre z nas mają tylko jedno pragnienie – przetrwać, by nadal być przy swoich bliskich, by nadal być mamą, partnerką, przyjaciółką. Taką osobą jest Iwona. Iwona codziennie walczy o swoje życie. Każda chwila ma dla niej ogromne znaczenie, bo wie, że jej dzieci patrzą na nią z nadzieją, że mama zostanie z nimi. Każda złotówka, każde udostępnienie, każdy gest wsparcia przybliża ją do zwycięstwa. Wejdź na stronę zbiórki, przekaż darowiznę, podziel się informacją. Niech ten Nowy Rok przyniesie szansę na życie. Razem możemy więcej. Razem możemy pomóc. Zrób, co możesz.
reklama

Bon turystyczny

Olil

Fanka BB :)
Dołączył(a)
11 Sierpień 2018
Postów
156
Witam, może orientujecie się czy mogę wykorzystać bon brata? Brat podczas swoich wakacji nie ma możliwości wykorzystać bonu. My z mężem i córka będziemy mieli taka możliwość. I mam pytanie czy ja będę mogła podczas opłaty za nocleg zapłacić jego bonem? Poprostu jemu przepadnie
 
reklama
Nie wiem jak z formalnego punktu widzenia, bo wiadomo że idea było, aby dzieci korzystały z wypoczynku w Polsce, ale płaciłam bonem w 3 miejscach i nigdzie nie musiałam legitymować dzieci, że to właśnie na nie jest ten bon. Z praktycznego punktu widzenia: dobrze że zeby brat (lub bratowa-w zależności kto ma.bon na koncie) ustawili w systemie ZUS Twój nr telefonu jako potwierdzający bon, bo w trakcie transakcji przychodzi SMS. Oraz żeby dali Ci screena z serwisu zusu, bo tam jest jeszcze długi nr bonu a mnie w jednym miejscu jeszcze o jedna rzecz pytali w związku z bonem.

Myślę, że w Twojej sytuacji wszystko zalezy od gorliwości obsługi - generalnie trochę podejrzane, że jedna pani płaci dwoma kodami.
 
Do góry