reklama
Forum BabyBoom

Dzień dobry...

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

  • Czy pomożesz Iwonie nadal być mamą? Zrób, co możesz! Tu nie ma czasu, tu trzeba działać. Zobacz
reklama

Amniopunkcja robić czy nie?

reklama
Wiecie jak czytać te wykresy?
 

Załączniki

  • Screenshot_20240331_114327.jpg
    Screenshot_20240331_114327.jpg
    61,4 KB · Wyświetleń: 67
Acard 150 powinien włączyć kiedy ryzyko jest >1:150
Ja mam acard i heparynę
Ja mam 1:100 ryzyko poridh przed 34 tc, ale chyba acard przed 16 tc a ja juz jestem w 18 tc niestety :-( Jestem w trakcie zmiany lekarza ale muszę czekać na termin u innego który mam 22 kwietnia. Udało mi się dostać prywatnie ale na 12 kwietnia dopiero
 
Ja mam 1:100 ryzyko poridh przed 34 tc, ale chyba acard przed 16 tc a ja juz jestem w 18 tc niestety :-( Jestem w trakcie zmiany lekarza ale muszę czekać na termin u innego który mam 22 kwietnia. Udało mi się dostać prywatnie ale na 12 kwietnia dopiero
Ja brałam 75 od 14tc. Jestem w 19 i teraz dopiero 150 bo jestem #&@*~$ i przeczytałam ryzyka a na samym dole było, że mam zmienić na 150. To dostałam mailem.
 
Cześć, we wtorek dostałam telefon od genetyk. Ryzyko T21 podstawowe 1:229, skorygowane 1:155 (w tym roku będzie 36 lat). Beta 2,141 MoM, pappa 0,555 MoM. Lekarze zalecają amniopunkcje ale się boje. Zastanawiam się nad Sanco. Miała któraś podobne wyniki?