reklama
Forum BabyBoom

Dzień dobry...

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

reklama

Pęcherzyk żółtkowy

alicja1991

Początkująca w BB
15.12 mialam puste jajo, poronilam. aktualnie jestem w ciazy niestety lekarz mowi, ze zarodek jest maly a pęcherzyk zoltkowy jest wiekszy, moze to świadczyć o wadzie plodu lub zbliżającym sie poronienii. Przyjmuje 3x1 duphaston, na ostatnim usg 14.02 widzialam jak cos tam pulsowalo, wizytę mam 23.02 juz w szpitalu wrazie W...
Pęcherzyk żółtkowy 5.4mm ciaza mlodsza niby 2-3 tyg wychodzilo z usg ok 6tyg tylko dziwne bo 30.01 beta wynosila 8954. Wariuje...
Czy ktoś może był w podobnej sytuacji i skończyło się dobrze???
Ostatnie USG z 14.02

Załączniki

• IMG_20230215_171704.jpg
    IMG_20230215_171704.jpg
    234 KB · Wyświetleń: 609
Ostatnia edycja:
reklama
15.12 mialam puste jajo, poronilam. aktualnie jestem w ciazy niestety lekarz mowi, ze zarodek jest maly a pęcherzyk zoltkowy jest wiekszy, moze to świadczyć o wadzie plodu lub zbliżającym sie poronienii. Przyjmuje 3x1 duphaston, na ostatnim usg 14.02 widzialam jak cos tam pulsowalo, wizytę mam 23.02 juz w szpitalu wrazie W...
Pęcherzyk żółtkowy 5.4mm ciaza mlodsza niby 2-3 tyg wychodzilo z usg ok 6tyg tylko dziwne bo 30.01 beta wynosila 8954. Wariuje...
A podaj wszystkie dane. Ostatni okres, wielkość pęcherzyka i wielkość zarodka.

A pytasz o....?
:)

Czy po prostu potrzebujesz słów wsparcia?
Nie dopisalam 🙈czy ktos byl w podobnej sytuacji i skończyło się dobrze
A podaj wszystkie dane. Ostatni okres, wielkość pęcherzyka i wielkość zarodka.