reklama
Forum BabyBoom

Dzień dobry...

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

  • Czy pomożesz Iwonie nadal być mamą? Zrób, co możesz! Tu nie ma czasu, tu trzeba działać. Zobacz
reklama

obniżenie etatu zamiast urlopu wychowawczego

betkab

Zaciekawiona BB
Dołączył(a)
24 Październik 2010
Postów
60
Witam

Jestem nauczycielką kontraktową zatrudnioną na 11/18 etatu na czas nieokreślony.
15.11.2010 r. wracam do pracy po urlopie macierzyńskim i wypoczynkowym.
Zamiast urlopu wychowawczego chciałabym obniżyć swój etat na 9/18 na okres
ok. 1,5 roku tj. do czerwca 2012 r.
W związku z tym mam pytanie: czy po obniżeniu wymiaru etatu będę chroniona przed zwolnieniem i czy po tym okresie, będę mogła jeszcze skorzystać z pozostałej części urlopu wychowawczego?
A drugie pytanie to: kiedy powinnam złożyć
wniosek o urlop wychowawczy, aby uniknąć wypowiedzenia umowy - zwykle
wypowiedzenia są u nas wręczane w miesiącu maju?

Z góry dziękuję za odpowiedź
 
reklama
czy po obniżeniu wymiaru etatu będę chroniona przed zwolnieniem i
Przez 12 m-cy od dnia zożenia wniosku o obniżenie wymiaru.

czy po tym okresie, będę mogła jeszcze skorzystać z pozostałej części urlopu wychowawczego?
Tak.

A drugie pytanie to: kiedy powinnam złożyć
wniosek o urlop wychowawczy, aby uniknąć wypowiedzenia umowy - zwykle
wypowiedzenia są u nas wręczane w miesiącu maju?
Wniosek nalezy złożyć 14 dni przed planowaną datą rozpoczecia urlopu wychowawczego.