Witam drogie mamy!
W wieku 4-6 lat można już zauważyć predyspozycje co do tego, która ręka jest dla niego "ręką dominującą". Widzimy którą rączką łapie, myje zęby i trzyma przedmioty do rysowania i kolorowania. Minęły już czasy, w których kredki przedkładało się dzieciom do prawej rękii.
Dziś wiemy, że leworęczność wynika z większego rozwinięcia prawej półkuli mózgu, co niesie ze sobą wiele wspaniałych możliwości.
Jako osoba leworęczna zwracam się do mam dzieci leworęcznych
Czy organizując przestrzeń dziecka lub przedmioty którymi będzie się posługiwać zwracacie uwagę na leworęczność?
Czy jest coś o co chciałybyście zapytać?
Pozdrawiam!
W wieku 4-6 lat można już zauważyć predyspozycje co do tego, która ręka jest dla niego "ręką dominującą". Widzimy którą rączką łapie, myje zęby i trzyma przedmioty do rysowania i kolorowania. Minęły już czasy, w których kredki przedkładało się dzieciom do prawej rękii.
Dziś wiemy, że leworęczność wynika z większego rozwinięcia prawej półkuli mózgu, co niesie ze sobą wiele wspaniałych możliwości.
Jako osoba leworęczna zwracam się do mam dzieci leworęcznych
Czy organizując przestrzeń dziecka lub przedmioty którymi będzie się posługiwać zwracacie uwagę na leworęczność?
Czy jest coś o co chciałybyście zapytać?
Pozdrawiam!