reklama
Forum BabyBoom

Dzień dobry...

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

reklama

Ciąża rok po roku

Olusja1987

Fanka BB :)
Dołączył(a)
18 Marzec 2016
Postów
954
Miasto
Gorzów Wielkopolski
Witam wszystkie przyszłe i obecne Mamy!
Temat założyłam z myślą o mamusiach, które nie chcą długo czekać na rodzeństwo dla swojego dziecka zaraz po narodzinach. Jestem mamą 1,5 miesięcznego Wiktorka i pragniemy dla niego braciszka lub siostrzyczki. Wiem, że temat starań zaraz po urodzeniu jest tematem dyskusyjnym, ponieważ istnieje wiele zagrożeń, ale jestem po konsultacji z lekarzem i powiedział, że nie ma żadnych przeciwwskazań. Mam nadzieję, że wspólnie rozwiniemy temat. Rodziłam przez CC, z powodu braku laktacji karmię tylko MM, do tej pory nie dostałam okresu, stąd moje pytanie jak długo się czeka na okres po porodzie? Od tygodnia co drugi dzień wykonuję testy owulacyjne, widać na nich jaśniutką drugą kreskę, czy to może zwiastować zbliżającą się owulację?
Zapraszam do wątku :)
 
reklama
Przewertowałam kilka stron w necie szukając opinii i różnie piszą. Dość często powtarzało się, że minimum 3 miesiące należy odczekać. Nie jest powiedziane, że tak od razu się uda, ponieważ na potomstwo staraliśmy się 5 lat ... Nawet raczej się nie nastawiam.
 
Sama jestem po cc, moje dziecko ma 2 latka prawie. Przed porodem na sali leżała ze mną dziewczyna, która pół roku po cc zaszła w kolejną. Strasznie bolał ją brzuch w miejscu nacięcia, nie mogła chodzić, lekarze bali się, żeby szew jej nie pękł w macicy itd. Z tego co kiedyś z nią się sptkałam z ledwością donisła do 8 m