reklama
Forum BabyBoom

Dzień dobry...

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

  • Czy pomożesz Iwonie nadal być mamą? Zrób, co możesz! Tu nie ma czasu, tu trzeba działać. Zobacz
reklama

Myślicie że coś z tego wyjdzie ?

Dziewczyny przedwczorajszy wynik to 24.2 a dzisiejszy tzn po 48h wynosi 27,4. Któraś może podpowie co się dzieje ? Czy jest szansa na coś? Nie znam się totalnie na tym i bardzo się przejmuję...
Przykro mi. Jeśli badanie wykonała w tym samym laboratorium, to nie ma właściwie praktycznie żadnej szansy na to, że coś z tego będzie. :( Zrób znowu w piątek betę. Jak spada, to nie musisz się martwić, to wtedy właściwie biochem... A jak będzie dalej powoli rosła, to najlepiej ginekolog, bo to może być ciąża pozamaciczna.
Bardzo mi przykro. :(
 
reklama
Dziewczyny dzisiejszy wynik to 44,9. Obliczyłam w kalkulatorze w internecie i wyszło że jest w normie. Rozmawiałam z ginekologiem i powiedział że dzień po miesiaczce to zdecydowanie za szybko by testować. I że mialo prawo tak mozolnie rosnąć i ważne że się w końcu ruszyło i jest w normie przyrost.
 
Dziewczyny dzisiejszy wynik to 44,9. Obliczyłam w kalkulatorze w internecie i wyszło że jest w normie. Rozmawiałam z ginekologiem i powiedział że dzień po miesiaczce to zdecydowanie za szybko by testować. I że mialo prawo tak mozolnie rosnąć i ważne że się w końcu ruszyło i jest w normie przyrost.
No niestety ginekolog tutaj nie ma racji
 
Przy moich rozregulowanych cyklach mogło być różnie. Z resztą sami mówią że każda ciąża jest inna